piatok 29. februára 2008

Izrael v Afrike

Izrael plne nasava vonu Afriky. Prvy den ked sme dosli k misionarom, boli tu tri psy ktore chceli Izraela onuchat, ale Izrael sa ich bal. Ale Barca Izraela naucila ze ked psikovia pridu tak im ma dat onuchat ruku a oni ho iba olizu. A dnes to vyzera tak ze Izrael chce onuchat psi a oni sa ho boja. Niekedy sa nam stane ze sa hra vonku sam zo psami aj hodinu aj dve. Je to tu uzavrety dvor a on si tu beha ako chce, respective ako psy. Su tu tri psy uz som to napisal ale predsa keby si to niekto nevsimol. Ten najstarsi a najvecsi ktory ma dva roky je Nemecky ovciak ktory sa vola Boss. Izrael sa niekolko krat pokusal naneho vysadnut, zatial sa mu to nepodarilo. Boss ma dobru vysku a tak sa Izrael nemusi sklanat ked sa navzajom oblizuju. Druhy pes ktory je tkzv. poulicna zmes sa vola Suzi(aspon Izrael nazabudne meno svojich dvoch tiet.). Tato fenka sa rada hra z Izraelom tak ze mu kuse do ruky, samozrejme velmi jemnucko ale Izraela to dost znervoznuje. Dalsi najmensi a najmladsi psik je z rodu Jack Russel. Vola sa Quick, toto bola najvacsia hrozba pre Izraela od zaciatku, tento maly psik ktory ma iba styri mesiace na neho velmi brechal, pravdepodobne preto lebo sa bal Izraela. Izrael sa casto rozpakal, lebo sa tiez bal. Ale teraz pobehuju bok po boku cely den okolo domu. Nalepsie ked Quick citi ze ma Izrael na sebe pokakanu plienku tak sa mu snazi do nej kusnut. A to je nahanacka. Myslim ze Izraelv nasiel super kamaratov. Niekedy z missionarmy srandujeme ze maju teraz styroch psikov. Lebo sa stava ze vsetci jemme v dome a cez okno vydime ako Izrael zo psami pobehuje po vonku a vykrikuje. Uz ma aj napadlo ci aj papa zo psami lebo vzdy ked snim dojdeme na veceru tak moc toho nezje. Ale Barca tvrdi ze nie, maximalne ze pije vodu z ich misky. Nebojte sa, ani my sa nebojime ale verime, co ine nam ostava. Keby ste mohli vidiet tu uprimnu detsku radost v jeho ociach ked sa snimi hra. Napriklad dnes sa Barca stala svedkom jednej hry. Maly Quick ma plysoveho zajacika a velmi si ho strazi. Ale Izrael dnes zobral zakon do vlastnych ruk. Ked sa Quick nepozeral Izrael zobral zajacika a pichol ho Bossovi do huby. Boss ho zobral a presiel snim niekolko metrov , ale Quick to zbadal a zajacika zhabal. Ked Quick videl ze zase o zajacika nikdo nema zaujem tak ho nechal zase lezat na zemi a zase sa na scene objavil Izrael ,tento krat si dozicil pozitok z drzania zajacika v zuboch sam, ale tiez sa mu to podarilo iba na niekolko sekund lebo prisiel Quick a zajacika zhabal. Po chvili psikov a Izraela tato hra prestala bavit a presunuli sa do zahrady ocuravat stromy. Neviem ako sa na tejto hre podielal Izrael, ale pravdu povediac to ani nechcem vediet.
Vdaka Bohu ze je Izrael zdravi. Zdravi som uz aj ja a aj Barca.
Dnes je 29 februara a tak vsetkym prajem Vesele Vianoce a stastny novy rok.

4 komentáre:

starkyima povedal(a)...

Tak ako Musa u deda, tak Izrael v Afrike. V čom je to podobnosť by vedel porozprávať Dedo, ale už tu nie je. Ako si sa hrával z jeho zverincom. Ako si asi potom vypadal. Nuž asi to vidite na vlastné oči. K tomu sa ťažko píše komentár. Len ten záver je krásny, VDAKA BOHU ZE JE ZDRAVY. Veď povedzme si od srdca, bol niekto iný? Komu sa zvieratká nepáčia? Ako by sa asi cítili zvieratka, keby sme sa s nimi nehrali? Tak Izrael, pozdrav všetkých troch kamarátov.

Anonymný povedal(a)...

Urcite natocte nejake video s hratkami so psami! sice si to viem prdstavit ale podla mna to presahuje akekolvek ocakavanie... a s tou Suzi-dogom sa snazim najst pozitivne spojenie s mojou osobou. Ale Quick mi je najsympatickejsi, musim uznat. Zuz

henka povedal(a)...

:D šťastné dieťa

gabika povedal(a)...

:D aj my mame podobnu storry, ked bola tinka este mala.tazko to napisat v kratkosti, ale mala psa-kamosa bonyho od susedov.jedneho dna prisla cela zamastena a zamazana, a my sme sa jej pytali co robila.ona ze " papala som z bonyhovej mysky" :D
no ta myska nebola v zivote umyta, iba co ju dazd splachol, a menu v nej podavali odrezky zo zajacov a ine casti ktore tu radsej nebudem menovat. myslim ze si pochutnala viac ako na nejakom vybliskanom tanieriku so slusne naservirovanym jedlom.
takze zime a jedzme co nam hrdlo raci.