utorok 11. septembra 2007

SUPERMAIL

Ahojte
od nasich priatelov sme dostali mail ktory je podla mna uplne nadherny, mozte sa rozplakat ale aj zasmiat, podla toho ako ho pochopite..(v akom kontexte)
Uvidi sa ako ste empaticky!
A tymto vyhlasujem dalsiu sutaz: Kto je autorom tohto SUPERMAILU?
poradim Vam "hudba" to nieje.....


no, mame teraz roboty dost.. do zimy toho treba vela stihnut, ale hlavne pracovat na sebe, ako som opat zistila, vsetko ostatne je menej dolezite.. (ked tak spatne citam, trochu som tu odbocila od toho co som povodne chcela pisat, nechala som sa uniest :)
aj to ze nam ochorela koza a prveho kacerika sme museli zabit, lebo ho strasne dobol kohut a aj to, ze pred mojimi ocami mi krkavec zobral kuriatko..
nejak to teraz na jesen tazsie prezivame.

budeme urcite sledovat ako sa mate, uz sme aj zistili, ze v oktobry pridete, ved to je za chvilu, aj ked do Kosic daleko, budete predsa trochu blizsie jak v Dansku.. Kamarat tam bol a vravel, ze je tam prekrasna krajina..ci v Norsku bol? haha, teraz neviem..
Sranda, akurat teraz mi Katka poslala z Ciech fotky z toho tabora kde ste aj vy.. Ked niekde najdem skener (ci jak sa to pise :) tak vam to poslem. Vcera bol u nas kamos - Medved - neviem ci si ho pamatate, a tie fotky som mala na stole..no ten bol v soku co vsetko ste medzitym postihali :)

Majte sa krasne, a vyuzivajte ten krasny cas so svatymi ludmi vokol vas!
(No dnes mam nejaku zvlastnu naladu..)

M. a T.

Tarzan odkazuje, ze mame velmi peknu kozu zo soba, ked vam doma take nieco chyba, tak caka na vas. Ale len osobne!

Žiadne komentáre: