štvrtok 27. septembra 2007

Dokazal som to!

tento moj prispevok sa moze zdat vulgarny ale on je len UPRIMNY

Takze co som to dokazal?

Tento tyzden som strazil Izraela od pol deviatej do desiatej kazdy den. Nebol by to az taky problem keby nebol po mne a nekakal tri krat do dna. Prve kakanie prichadza pred deviatou to druhe po obede a potom este okolo tretej alebo stvrtej, kazdy den.
Prvy den sa pokakal podla planu pred deviatou, pootvaral som vsetky okna a bolo tak chladno ze som si musel dat sveter, ale aspon nebol smrad. Vydzral/i sme to do desiatej a potom ho prebalila Barca. Fuuuu povedal som si toto bude este tazky tyzden.
Prisiel utorok a ked sa tesne po odchode mamicky o pol deviatej Izrael "zamyslel" v rohu nasho apartmanu, ja som pochopil ze to bude tazky den. Spomenul som si na Barcine slovam, ze ked ho prebalis hned po "zamysleni" tak to je jednoduchsie. S myslinkou prebalit ho som bojoval asi desat minut a po otvoreni tretieho okna, som si povedal ze raz to muselo prist. Zacal som sa pripravovat na tento "neprijemny" ukon......odrhol som si dostatocne vela toaletaku a pripravil si plienku.
Snazil som sa to robit ako som videl robit Barcu a docela mi to islo az na to ze kusok toho hnedeho co vychadza zo zadnej casti cloveka (dalej iba hovno) ostalo na umyvadle, ale vdaka mojej rozvahe som mal pripraveneho dost vela toaletaku, takze vsetko dopadlo dobre. Prezil som to a prezil to aj Izrael aj ked som mu par krat nechtiac otrepal hlavu do dveri lebo som sa zameral na jeho okakany zadocek a nevsimol som si dvere.....ale nic vazne.
Bol to nadherny pocit, a hlavne som mohol konecne zavret okna.
Barca ma velmi pochvalila a ja som sa citil dolezito.......co je pre muza velmi dolezite.
Prisla streda, nieco podobne sa zopakovalo...........aj ked to bolo trosku menej dramaticke.......
Ale po strede vacsinou pride stvrtok a po smiechu plac.......
Nastastie som ho stvrtok rano nemusel prebalovat lebo ho viac menej strazila Barca. Boli sme totiz v nasej izbe a robili si prakticku cast celo tyzdnoveho vyucovania.
Vyzeralo ze to bude prijemny den, az kym mi nazaplo ze po obede ma Barca MH Pioneers a ja budem cely cas s Izraelom. Akoze na vysvetlenie chcem povedat ze mne nerobi problem byt s Izraelom ale ako som uz spominal on sa tri krat do dna "zamysla" a vtedy sa tazko dycha v jeho pritomnosti.
Po obede bola Barca s nami este tristvrte hodinu a ja som dufal, modlil sa a veril ze sa Easy za ten cas "zamysli" a bude pokoj......
Ale co sa malo stat sa stalo........a ako sa hovori "Ani Kon nezere ked si ty hladny". (neviem ci sa to hovori, ale ak nie tak ja to teraz hovorim) tak sa pokakal presne pat minut po tom co Barca odisla na vyucko. Pruser! Samoska ze som zacal automaticky otvarat okna. Ale potom si hovorim- podarilo sa mi to uz dva krat, tak to pojde aj treti krat.
Zacalo to pekne ale az do vtedy kym som Izraela nepolozil na okakanu plienku a razom nebola okakana iba plienka. Cela noha az po kolienko.........auuuu a ten smrad...a samozrejme ze toto hovno bolo z tych najhorsich ake pozname. Lepive, mazlave a kvalitne smradlave. Takze cele umyvadlo, cela noha vsetko na vokol a do toho sa Izraelovi nieco nepacilo tak cely cas plakal.
Dopadlo to nastastie dobre a mne sa podarilo ho umyt a dat mu cistu plienku. Izrael sa hral a ja som este pat minut riadil kupelnu, a za ten kratky cas som nevypocitatelne vela krat vyhlasil ze: "UZ NIKDY VIAC HO NEBUDEM PREBALOVAT!" Samozrejme aj tato story ma krasny happyend a to taky ze ked som dosiel do izby, kde sa hral Easy a sadol si do gauca a vydychol si.......zbadal som mojho syna sa "zmyslat" v kute........a bolo to ..........nevydrzal som to a isiel som s Easym pre Barcu a ta ho prebalila. Bol pokakany treti krat!
takze vdaka Bohu za mamicky.................ktore sa neboja pokakanych deti.
Ps: pre niekoho to moze byt banalita prebalit svoje dieta ked je pokakane ale kto ma pozna vie co to pre mna znamena..............a vie ake to je pre mna tazke.

A ake z toho ide ponaucenie:
Neverit prisloviam ako "Do tretice vsetko dobre", "Kto hlada tavu, somara najde", "Nie vsetko co je male voni" alebo "Darovanemu zubu na kona nepozeraj".

Hawran

3 komentáre:

starkyima povedal(a)...

Výsada otca je vnímať vôňu a vychutnať si to. Ale, ale, veď to je len otázka času dokedy.

gabika povedal(a)...

roman sulam sa uzasny si :DDDDD
dnes si mi urobil naladu tak na pol dna. neveriiiiim ze si este neprebaloval iziho.to sa ti ako podarilo.hahahahhaha
prepac ze sa smejem ale naozaj si zlaty :DDDDD a gratulujem asi to naozaj pre teba muselo byt obrovske sebazapretie. ale co clovek neurobi pre svoje milovane dieta. a este ten vyraz zamyslenie sa... to budem pouzivat :D

henka povedal(a)...

:D no ty si prípad! krásne napísané :D