utorok 11. septembra 2007

Izimu rastie tri az pat novych zubov naraz

4 komentáre:

starkyima povedal(a)...

A komu nerastli zuby? Vsetci ich maju a poniektorym aj vypadaju. Takze Izrael vydrz, aj ked to boli, ale urcite ti to pomoze ako jest dobre klobasky. A tie sa naozaj bez zubov nedaju jest. Tvoj prastarky klobasky miloval a ked uz bol starsi, dal si urobit zuby aby mohol jest klobasky. A veru aj praprastarky - Apovka miloval klobasky a aj ked mal len malo zubov, hovorieval - po kusticku k motusticku.´Zubky to je dobra vec. Budes si ich musiet aj umyvat, aby ti dlho vydrzali. Vydrz a uvidis ake to bude dobre...

starkyima povedal(a)...

A prastara mama - mamovka hovorievala ked som bola mlada mala som zuby, a nemala som dost klobasky, ked som mala dost
klobasky nemala som zuby.

starkyima povedal(a)...

A IMA hovori, nemam rada klobasky.

starkyima povedal(a)...

Starky hovori - mam velmi rad klobasky. A co hovoria Izrael tvoji rodicia?