nedeľa 2. septembra 2007

Prva D.U.

Takze nasa prva skolska pisomna praca v anglictine. Takze co nas teraz caka. Do nabuducej nedeli (9 septembra) mame napisat maildialog na temu Male skupinky ktory musi obsahovat 1500 slov.
Setko som mal krasne naplanovane nasiel som si cloveka ktory my bude na maily odpovedat, v hlave som pripravene otazky a veci o ktorych sa chcem tocit. Ratal som ze cez tyzden si stou mojou obetou vymenime niake maily a v patek, sobotu a nedelu, si to budem setko pomalicky prekladat.......ale dnes som zistil ze na buduci vykend mame stetnutie vodcovskeho tymu jednej sluzby v ktorej som zapojeni . PRUSER. Takze sa to setko budem musiet snazit napisat tento tyzden....a najlepsie na tom ze tento tyzden budem mat skolu kazdy den do 16:45. Uz sa tesim.........ako to setko z Bozou pomocou zvladnem.

1 komentár:

starkyima povedal(a)...

Zvládol si už väčšie a ťažšie veci, ako je toto pred tebou. Myslím si že obeťou bude tento týždeň len futbal a to nie je až taka ťažká obeť. Veď Boh pripravuje dokonale práce a tebe stačí do nich len vstúpiť. A tak poďme do toho, však už je len polovička týždňa. A predsa tam máš dvoch pomocníkov, a tí ti iste pomôžu.