utorok 20. mája 2008

Farby na web stranke

Zdravim vsetkych ludi, ktory uz navstivili nasu webovu stranku. Sme velmi radi ze ste nam ju pochvalili, ale aj zato ze ste nam ju konstruktivne okritizovali. Ale predsa my to neda a musim niektore detaily uviest na spravne miesto.
Viacery ste sa zhodli na tom ze nase tmavo zelen linky su prilis tmave. A tak sme to trosku prilepsili a teraz ked cez ne prejdete myskou tak ozltnu, nepytajte sa ako som to urobil....lebo vam to aj tak nepoviem.(je to tajomstvo a este k tomu nieje moje ale Barcine). A teraz trosku k tomu preco sme sa rozhodli pouzit take farby ake sme pouzili.
Kazda jedna farba na nasej stranke ma vyzna. Ja viem ze to zneje cudne, ale indiansky kmen(lakota) ku ktorym sa chystame na misiu, ma styri "posvatne" farby. Cierna, ktora predstavuje zapad (po lakotsky wiyohpeyata), biela ktora predstavuje sever(waziyata), cervena ktora predstavuje vychod(wiyohiyapata), a zlta ktora predstavuje juh(itokagata). Dalej k nim patria este modra ktora predstavuje nebo a zelena ktora predstavuje zem.
Pre Lakotov tieto farby maju este ovela hlbsi a detailnejsi vyznam ale ja do toho nechcem velmi ist. A preto Vam poviem ake maju pre mna tieto farby vyznam. Cierna hovori o mojej hriesnej podstate, cervena je krv Jezisova za mna vyliata na krizi, aby som mohol byt cisty od hriechov a to je ta biela farba a zlta pre mna predstavuje nebo(zlate ulice). Takze tolko k farebnej skale na nasej novej webovej stranke www.hawran.sk.
ak mate niake otazky, pripomienky a kritiku tak nam piste.
budeme radi.
PS:Izrael sa kazde rano pyta na nocnik:)
dovod?: Barca mu za kazde hovienko v nocniku dava Lipo cukriky a za kazde vycuranie mu dava piskot. Takze sa stava pocas dna, ze ked ma Izi velmi velku chut na cukriky vypyta si nocnik a proste sa nato "vysere".
:)

3 komentáre:

gabika povedal(a)...

dakujem za vysvetlenie, farby to je moje da sa o nich pisat cele hodiny, ale ako niekto mudry povedal radsej raz vidiet ako stokrat pocut.a mne s ata vasa stranka naozaj paci, "normalne ze super dizajn" ako vy blavaci hovorite :D

gabika povedal(a)...

a teda este gratulujem k iziho nocnikovym vykonom, ano podplacanie funguje aj v takom mladom veku :D

Unknown povedal(a)...

keby deti vedeli uz v takom mladom veku zaklady podnikania tak v 20ke su "za vodou" :)