štvrtok 1. mája 2008

Hostia

Za posledne tyzdne sme tu v Dansku mali niekolko navstev. Najprv nas dosla pozriet moja starsia sestra, ktoru tiez volate Zuska, Izrael ju vola Zuza, ja ju volam Zuzana, a tu som ju predstavoval ako Suzan. Zuzana/Zuza/Zuska/Suzan tu bola cely tyzden. Starala sa o Izraela, rano s nim vstavala, chodila s nim na prechadzky. Ked Easy zaspal pozreli sme si spolu nejaky film alebo sme sa rozpravali. Bolo velmi dobre, bola to velka pomoc a takisto je velmi prijemne tu mat niekoho zo Slovenska. Na predlzeny vikend nas Slovakov v Dansku dosiel pozriet aj Pasho s Vladom. Velki Bratislavski pastori. Ti tu mali docela nabity program. Dosli v piatok rano, na obed mali kratky prihovor na skolskych modlitbach. V sobotu sme vyrazili vsetci Slovaci na jedno pekne miesto na severe Danska, kde sa stretavaju dve moria. Bolo tam velmi pekne. V nedelu mal Pasho kazen v zbore vzdialenom asi 30km, clenov v zbore bolo asi 20 a po Pashovej kazni asi desat ludi prislo dopredu na vyzvu. Takze Pasho mal 50% “uspech” . Po obede sme s nimi mali “pracovny rozhovor” ohladne nasej misii v Juznej Dakote. Takze nejake veci zase vysli na povrch, o ktorych napiseme viac v najblizsej dobe. V nedelu vecer Vlado kazal na mladeznickom stretnuti v nasom meste. V pondelok mali este nejake stretnutia so skolou. V utorok si trosicku oddychli a vecer som ich zaviezol na letisko. Ked som sa vratil Manchester United vyhral. A ja som spokojne zaspinkal.

2 komentáre:

starkyima povedal(a)...

Tak hej, stihol som byt prvy, aj ked som uz pred tým čital prispevok. Mate to vy hosti, takych specialnych, maju vas vsetci radi, a su aj taky co za vami neprisli a casto vas pozdravuju, je ich vela, obmedzim sa len na - vzdy, ked sa s niekym stretneme otazka - ako sa maju vasi? Co sa tyka peknych miest je aj na Slovensku vela, prave vcera som siel zo Skalice na Lehotu a tie dedinky, kopce, hory, voda, nadherne. A co sa tyka Manchester United - vyhra posledny zapas a bude najlepsi? Kiez by.A na zaver Izrael prid aj nas rano budit, budeme sa s tebou hrat. A ake su to ite veci na povrchu Juznej Dakoty?

Anonymný povedal(a)...

Aj mne bolo dobre s vami... hlavne rano o patej s Izom, ked som mu citala o Alzbetke a pozerala s nim Cars... Budem na to dlho spominat:-)