streda 28. mája 2008

tazka rola TATA v rodine

Dnes vecer sa Izrael kupal, ako kazdy vecer. Ja (Roman) a Barca sme boli unaveni. Barca lezala na matraci pri Iziho postielke a ja som lezal na nasej posteli v spalni. Barca mi z izby davala vselijake prikazovacne navrhy ako co keby si umyl riad, co keby si odpratal riad, co keby si upratal Iziho auticka, a podobne navrhy ohladne domacnosti. Ja som jej hovoril, ze jasne za chvilu, ked si trochu oddychnem. Ani za svet by som vtedy nevstal a isiel to urobit. Samozrejme ze som to chcel urobit, ako dobry manzel, len ako kazdy muz mam svoje vlastne casovanie, na taketo vecicky. Ked tu zrazu pocujem ako Izi z kupelne na mna krici. "tata, tata, tata, tata, tata, tata, tata, tata, tata, tata, tata, tata, tata, tata, tata, tata." Bol som velmi stastny ze ma moj syncek vola a tak som napriek bolesti v hlave, a unavenym noham, zdvihol s namahou moje obrovske telo a vliekol sa z poslednych sil do kupelne. Ked som tam vosiel Izi s usmevom cinskeho obchodnika zacal nanovo..."mama mama mama" :)

P.S. Blahozelame dnesnym zmaturantom, menovito Palkovi a Iwonke.

4 komentáre:

gabika povedal(a)...

:D uzasne

Anonymný povedal(a)...

Nice... a dakujem... uz sa na vas tesim... ;)

gabika povedal(a)...

barci uz sa na teba TESIIIIM!!!

Anonymný povedal(a)...

romi aby ti nebolo smutno- uz sa na teba tesiiim...:-)
dalibor