nedeľa 11. novembra 2007

vcera bol den a dnes je tiez

Takze sobota bola zaujimava, turnaj som nevyhral (este nie som pripraveny) ale pracuje sa na tom. Postupil som zo skupiny ale hned vo stvrtfinale som narazil na neskorsieho vitaza celeho turnaja, takze som vypadol. Pohoda....citil som velky stres a jednoznacne sa este potrebujem zlepsovat. Vecer sa ma spytal jeden chlapec ci si nechcem ist zahrat futbal do telocvicne, malo to len jeden hacik zacinalo to o dvanastej v noci. Ale ukazalo sa moje fundamentalisticky-futbalove pozadie a samozrejme ze som isiel. Bolo dobre.....vyhral som obidva zapasy. Tu hraju futbal s takymi cudnymi pravidlami. Styria proti styrom, hra sa na hadzanarske brany ale nemoze sa chytat rukami, a tym padom je brankar hocikto. Posledny vracajuci utocnik musi ostat na protihracskej strane, nemoze sa vratit do obrany. Cize mne to skor pripomina basketbal, lebo co utok to gol, ale o to viac sa bavia s loptou a maju s nou docela dobre rozhovory. Ukazal som to na co oni neboli pripraveny a to co som sa naucil na nasich utornajsich futbalovych mitingoch. Futbalovu huzevnatost.....to im tu chyba....takze uz sa kazdy utok nasich protihracov nekoncil golom. Bola to sranda skoncili sme o tristvrte na dve. Do postele som zalahol o druhej a Izrael sa o stvrtej zobudil a chcel sa hrat, Barca stravila noc na zachode. Rano vstala s Izraelom zase Barca ale ja som pripravoval ranajky a hned po ranajkach som isiel zbierat peniaze po domoch pre jednu organizaciu ktora pomaha utecencom v Afrike, bol som aj s Izraelom, ale on to cele prespal, Barca bola doma a tiez to cele prespala. Potom bol obed a potom som toho ja dost prespal. A teraz tu sedime a ideme pracovat na esajmentoch. Izrael ma nadchu, Barcu stale pobolieva brucho a ja sa tiez necitm najlepsie. Ale Boh je nad tym.
PS: Futbal na vecne casy.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

take som už počul: zo sovietskym svazom na vecne casy...

Viera povedal(a)...

11. novembra prišiel do Blavy Martin na bielom koni, len aby ste vedeli

starkyima povedal(a)...

cital so si dnes blog, kde na tie historicke temy chodis? vieme viac o vas, co sa tam deje. ale v noci hrat ked sa spi, to by som vedel tiež. az na to keby tu bol Izrael, by som to asi ja uz nezvladol. radsej by som zostal pri nom. ale telo vysportovane tenisom, to zvladne, vsak futbal to je HRA.

Unknown povedal(a)...

preach it bro... :)
heno