streda 7. novembra 2007

Iba tak...

toto je mlaka plna vody.......moze byt mlaka bez vody? to neviem a ani ma to vobec netrapi......
tato prva veta vystihuje moje posledne tyzdne na bilbickej skole v dansku. Vela ludi(aj ked viem ze vela ludi tento blog necita ale mam na haku) teraz hlada ten skryty vyznam v tej vete.....a ja sa takisto musim na chvilu zamysliet aky to vlastne ma vyznam........pockat......uz neviem..........uz ked to skoro mam vzdy mi to ujde(akoze ta myslienka) naviem ako ju chytim.....asi budem musiet pouzit Izraelovu sietku na ryby.
Nikdy som nechytal myslienku....neviete ako sa to robi? Lebo ja ked neviem ako sa nieco robi......tak to nerobim...ale toto musim nejako dokoncit.....tak koncim.
Odkaz mojim priatelom: "Zlato vzdy a striebro ibe ked niesu love"

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Suhlasim s tebou a myslim ze myslienku sa da chytat len s tym vedomim ze ju chces chytit. Inak ti unikne do nenavratna. Ale ta myslienka nemusi byt vzdy myslienka ktoru treba chytit. Niekedy ta myslienka odide preto ze vobec neni dolezita a preto si vravim, ze co ujde uz nechytaj... Za ten odkaz na zaver dakujem: trosku mi to pripomenulo jednu myslienku na stare casy :-). z.

Anonymný povedal(a)...

Myšlienka letí a slová idú peši.

Anonymný povedal(a)...

Myšlienka plodí myšlienku. Mozog nie je akumulátor, ale generátor.