piatok 5. októbra 2007

X-treme Kids

Mám tu predmet MH Pioneers. Našou úlohou je rozbehnúť klub pre deti od 6 do 12 rokov a tiež pre teenagerov v meste Kolding. Prípravná fáza ubehla veľmi rýchlo a včera sme mali náš prvý klub pre deti. Je nás okolo 10 ľudí a spolu sme vymysleli štruktúru, názov a dohodli sa na jednotlivých zodpovednostiach. Ja som spolu s Ronnym (Fajerské ostrovy) a Tarisai (Zimbabwe) vyberala témy a pripravovala náplň prvej z tém. Ale moja hlavná zodpovednosť bola pripraviť hry. Tak som šla na internet a prečítala si cez 200 rôznych hier a vybrala tie vhodné. Nemyslela som si, že je toľko hier, ktoré u nás pozná každý a tu nikto.
Klub sa konal v ich zborovom dome, naozaj pekný domček s veľkou miestnosťou tak pre 150 ľudí. Prispôsobili sme si stoličky, rozložili sme aparatúru, vyzdobili to trošku a šli sme vítať deti. Prišlo okolo 20 detí a asi polovica nebola zo zboru. Mali sme rôznorodý program a celé to vyšlo vysoko nad naše očakávania. Myslím, že deti prídu radi aj nabudúce a prinesú so sebou aj kamarátov. Aj moja hra vyšla dobre, každý sa bavil. Len ma trošku naplnila hrôza, keď som si predstavila ako tieto živé striebra budú hrať niektoré ostatné hry. ..aby nedošlo k úrazu.

1 komentár:

Lea povedal(a)...

Barci, to by si mi potom mohla nejake napady posunut:))lebo ja tiez robim klub pre deti v takej vekovej kategorii...takze keby si mi aspon nejake linky alebo hry poslala, tak by to bolo supeeer!!!qtinka@hotmail.com