sobota 6. októbra 2007

pisem to co vy citate

ahojte
Je neskoro vecer a ja sedim pri pocitaci.... a pisem na blog. Respektive zacal som stym ze neviem co budem pisat, ale ako vidite a pravdepodobne citate, ide mi to dobre ne? Chcel som urobit kviz ale Barca hovori ze uz je neskoro..... a ja mam ist spat.... ale ja som chcel urobit kviz.
A tak tu sedim a pred sebou mam rozpisany blog a mozem stlacit tlacidlo "delete" a vsetko zmizne v utrobach tohto chladneho stroja ktory tu stoji medzi dalsimi 6 masinami. Je uzasne ze ste sa v citani dostali az sem lebo prave som napisal 99 slov....... teraz by ma zaujimalo kolko ludi si to ide ochekovat do word....no lebo teraz to uz je trosku viac slov.....
Je zajuimave aki sme my ludia, napriklad ked sa pozrem na Vas ti ktori ste sa docitali az sem. Tento clanok, prispevok, odkaz alebo list akokolvek ho nazvete, je totiz uplne bezvyznamny je len naplneny mojimi myslienkami, ktore sa pomocou mojich ruk menia na nuly a jednotky (to viem od Barci) ktore vy vidite ako pismena z abecedy ktoru ste sa ucili v prvom rocniku na zakladnej skole. A predsa ho citate dalej a dufate ze sa nieco dozviete. A musim Vam povedat ze sa dozviete, ak to docitate do konca. Koniec uz nie je daleko, takze ak je niekto uz rozhodnoty prestat citat tento clanok, tak mu odkazujem ze nech nekonci. A je to tu, koniec.....
A co z toho plynie? Plynie z toho to ze vy co ste docitali tento clanok, bud nemate co robit, alebo mate co robit a nechce sa Vam to robit. Alebo sa tvarite ze sa Vam chce robit ale naozaj sa Vam nechce robit alebo mozno je toto presne to co chcete robit. Takze robte co chcete robit, aby Vam niekto nedal robit nieco co nechcete robit, lebo potom sa budete musiet zase tvarit ze to robite radi.
Kto z Vas docital do konca a nema stale co robit, nech napise odkaz.

2 komentáre:

gabika povedal(a)...

no ja som si tento tvoj vylev precitala a musim uznat, ze si vazny filozof, ale zabudol si este na jednu moznost, ze niekto cita tvoje clanky, lebo sa mozno chce dozvediet ako sa mate alebo co mate nove....
tak som sa dozvedela aspon nieco z tvojho vnimania ludi ktori citaju tvoje clanky :)

starkyima povedal(a)...

EVERYBODY
SOMEBODY
NOBODY
ANYBODY

Kazdy povedal niekomu, aby nikto nepocuval hocikoho a zdalo sa, ze to je dobra rada lenze potom nikto nepocuval na nikoho a kazdy si robil hocico.