sobota 27. októbra 2007

Dnes bol piatok.

Boh nam zveril nastroj. Ten nastroj je HUDBA. Ako vznikla hudba, ako nas ovplyvnuje hudba, ako sa na hudbu pozera Biblia a aky nazor ma na hudbu Hawran a Barca. To vsetko sa dozviete v dalsej praci, ktoru musime odovzdat v nedelu vecer.
HUDBU," ja papam hudbu, ja spim hudbu, ja som hudbu",
pardon trosku som sa zase nechal uniest mojimi spomienkami na jedno carovne dobre divadelne predstavenie.

PS: Hudba je viac ako tony, viac ako slova...hudba je Prince!

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Ak chcete nieco viac vediet preco je Prince hudba, tak si kliknite na: http://www.youtube.com/watch?v=uQSxvNbO-ec

a pozrite si potom vsetky casti interview.... supr!!!

Suhlasim s tebou: Music Rule The World

Anonymný povedal(a)...

Čo bolo skôr, spev, alebo hudba?

Roman Barča a Izrael povedal(a)...

Hudba bez spevu je ako vianocka bez hrozienok, ale spev bez hudby su ako hrozienka bez vianocky. Skusal si si niekedy dat hrozienka do kakaa alebo natriet na ne maslo z dzemom? Spev je hudba. :)