piatok 5. októbra 2007

ževraj protiklady sa priťahujú

Tento týždeň sme sa učili o rôznych typoch osobností. Bolo to veľmi zaujímavé a nakoniec sme sa aj celkom vedeli špecifikovať. Zistila som o sebe veci, ktoré o mne Roman vedel už dávno.. teda to mi dnes povedal. Nebudem to tu dopodrobna popisovať, nie je to veľmi pozitívne. A asi keď napíšem, že ja som introvert a Roman extrovert, tak mi asi každý povie, že to už vedel dávno.. len mne až teraz došlo, čo to znamená pre náš vzťah. Ak tu niekto potrebuje poradenstvo, môžeme sa dohodnúť cez e-mail. :-)

Tu je odkaz na dobrý test, ktorý je ale po anglicky: Typology Test
A tu je odkaz na celkom fajn vyhodnotenie, taktiež po anglicky: descriptions

A ako už každý vie, tak ja som INTJ a Roman je niekde medzi ESFP a ENFP

s pozdravom, Barča

4 komentáre:

starkyima povedal(a)...

Počul som, že človek je 50% individuálna identita a 50% spoločenský tvor. Tieto prvky sú nerozlučné a jeden rastie v druhom.
Človek svoju identitu najlepšie rozvinie darom do spoločného.
A to je vasa rodina, teraz vy traja. Tak si to uzivajte.

Unknown povedal(a)...

HEEEJ... stary dobry test na DEPKU :)... hehe... ja som podobne ako roman... Ak si este pamatam tak som ENFP :)

helka povedal(a)...

cozeeeee ne. ja som tu jediny a pravy ENFP... vy sa na to len hrate ENFP pravidelne straca kluce.. no kde ich mate??? ja neviem....

helka povedal(a)...

este jedna vec.... taka fajn stranka.. heh funny stranka kliknite si... tam su presne definicie setkych typov... je to super