streda 9. apríla 2008

Narodky

Dnes ma Barca narodky. Nemal by som povedat kolkate narodky dnes oslavuje ale predsa ma to velmi pokusa, tak ako "spravny krestan" urobim kompromis.
HADANKA:
-narodila sa v osemdesiatych rokoch minuleho storocia
-Izrael bude mat v lete dva roky
-ked sme zacali chodit ona mala 18 a ja 17(iba dva mesiace to tak ostalo)
-narodila sa v BA
- jej pocet rokov ma jedineho prvociselneho delitela(to je z Barcinej hlavy, nebojte sa o mna)
-ani jeden s Pavlovych listov v Bibli nema tolko kapitol ako Barca rokov.
-Barca ma viac rokov ako Lukas vo svojom evanielium kapitol, ale menej ako ma Matus.
Hadajte lebo kto to uhadne, ten to uhadne.
pre uplnych zufalcov prikldam rok narodenia, len z trosku pomiesanymi cislami a a jednym bonusovym cislom).
(91389)

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Takze patrilo by sa zablahozelat oslavenkyni. Tak blahozelame a prajeme vsetko len to dobre vo vsetkom a vsade. Ludvigovci.

Inak 9.4.2008 sa narodil aj Lukas Volar:-)

gabika povedal(a)...

akoze mna dostalo to, ze "jedineho prvociselneho delitela" ci co? ty brdo barca ja nechapem ze sme take kamosky a v tebe sa skrivaju taketo brutality. nie zeby som sa z toho netesila ale ako sa mozes kamaratit s takym antimatematickym clovekom ako som ja ? :D