utorok 15. apríla 2008

Nahoda

Verite na NAHODU?(N) Ja nie. A viete preco, lebo keby existovala NAHODA, tak by som mohol povedat, ze som sa NAHODOU narodil,(A) a NAHODOU mam takych dobrych rodicov ako mam a NAHODOU mam taku dobru starsiu sestricku (to myslim teba Zuzana) a uplne NAHODOU som spoznal(H) ziveho Boha, a NAHODOU som sa zacal zaujimat o Indianov, a NAHODOU som sa spoznal s Barcou, a NAHODOU sme sa zobrali, a NAHODOU mam(O) vdaka tomu takych dobrych svokrovcov, a uplnou NAHODOU som sa dostal na Biblicku skolu, a uplnou NAHODOU mam okolo seba(D) priatelov, ktori stoja za mnou (chap ako rozmyslas) a tak dalej, az by som zistil, ze NAHODE vdacim za vsetko v mojom(A) zivote. A tak by som mal byt NAHODE za vsetko nesmierne vdacny a mal by som ju zato uctievat. Ale to nerobim, lebo Ja vdacim za vsetko zivemu Bohu a nie NAHODE
a mimosko aky je povod slova NAHODA:
NAHODA pochadza zo slova nahodit, napriklad nahodit si na pleco mrtvu srnku, alebo nahodit sa(pekne sa obliect), alebo nahodit loptu na bejzbolovu palku, alebo nahodit novy usmev (ktory ste si kupili v Ajparku), alebo nahodit nove topanky (ktore ste si kupili nahodou v Posluse)...iba aby ste boli v obraze...
ps: kolko krat je v texte spomenute slovo nahoda?

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Diky bracho, nahoda je blbec, takze som vdacna Bohu za teba tiez...

starkyima povedal(a)...

Dakujeme.

Tomáš povedal(a)...

a NAHODOU som si toto precital ;-)