piatok 4. apríla 2008

Celkom normalny prispevok

Dostal som "sprda"(vynadane) od Barci, ze pisem na blog same "somariny"(nepodstatne veci), ze nech napisem obcas aj nieco o nas(Hawran, Barca, Izrael). Tak som sa rozhodol ze to skusim. Tento tyzden sme mali vyucovanie o IT comunikacii. Bolo to zaujimave aj ked v niektorych castiach hodiny som bol strateni ako macka na mysacej party. Ucili sme sa ake druhy power pointou dobre vyzeraju, ucili sme sa ako pisat blogy alebo preco si vytvorit stranky tak aby sme mohli ovplivnit co najviac ludi. Pre nas v tejto dobre velmi relevantne.
preto lebo:
Ja som zacal velmi aktvine blogovat. Okrem tohoto blogu mam svoj "blog vyrokov" na: wwww.hawran.wordpress.com
Dalsi blog mam na wwww.tyzden.sk- tento je viac politicky a spolocensky zamerany.
A dalsi som si dnes zalozil na www.sme.sk ale tam som este nepisal takze Vam neviem povedat zameranie.

Takysto sme si zacali s Barcou robit nasu web stranku, ktora bude o nasej HAWRAN ministries. A viete co to HAWRAN znamena? Neviete? uprimne povedane zatial uplne presne ani ja. Zatial sme vymysleli iba tieto dve verzie.
Prva je H ako Help(pomoc), A ako AND (a) W ako work (praca) R ako FOR (pre) A ako AMERICAN(US and A) N ako NATIVE (domorodci).
Druha verzia je H ako Hero(hrdina) A ako Acknowledge (porozumenie) W ako Work (to sme tu uz mali kto nevie nech hada) R ako RESPECT (Respekt) AM ako for AMERICAN NATIVE. Ak mate nieke napady tak piste, snazime sa aby to bolo po anglicky lebo chceme ist stym medzi anglicky hovoriacich ludi.
Ak vas nieco napadne, klude nam to napiste bude to pre nas inspirativne a mozete sa stat sucastou niecoho velkeho co Boh s Nasou rodinou zamysla. Je pravda ze vsetci ktory citate tento blog sa uz davno na tom podielate a zato Vam dakujem. Tak toto je to co sa tu teraz deje. A este nieco o Izraelovi. Izrael velmi rad navlieka goralky, chyta rybicky, zaspava s klucami od auta, pozera rozpravku Auta, cita casopis .Tyzden, soferuje auto, jazdi na motorke, skace do postele, rad sa prikriva paplonom, tlaci debnicky, rad sa hra s autickom na ovladacku, rad papa pribinacik, rad sa schovava v stane a rad posiela pusu....keby Vas vsetkych videl urcite by Vam ju poslal. a vyzeralo by to takto...
Ja: "Izrael posli tymto nasim ludom pusu.
Izrael:" CMuuuuuuuuuK"
Nech sa paci.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Musim dat za pravdu Barci, ze ked idem na Vas blog, tak ma zaujima, co robi Izi, co robi a ako sa ma moja dcerenka. Musim sa vsak priznat, ze sa velmi tesim na tvoje rozpravanie, nazory, postoje, komentare, ktore sa super citaju, davaju vidiet neviditelne, vsimnut si nepovsimnutelne, obohatit sa o nove inspiracie. Som stastna, ze Vas mam.

henka povedal(a)...

ja tiež aj keď asi inak :D
ale ten blog na tyzden.sk nemfunguje :(