pondelok 10. marca 2008

Pisem lebo mozem....

Pisem lebo ma nepocujete. Keby ste ma poculi asi by som Vam nic nenapisal. A tak radsej pisem. Zivot v Dansku sa rozbehol a preto som zacal behavat aby som s nim dokazal drzat krok. Izrael presedlal zo psov na deti. Kazdy den tlacia prazdne prepravky od Coca Coly po chodbe a strasne ich to bavi, mna to nebavi a preto netlacim.(prepravky). Tento tyzden mame vyucovanie o Duchu Svatom, rozoberame 1. Korintanom 14. Barca sa tiez dostala do starych kolaji, dnes vysavala pol hodinu nas maly apartman. Ja som nevysaval, lebo vsetku energiu mi vysava skola. Kazdy den spominame na Afriku a kazdemu rozpravame ako tam bolo dobre. Niektori by chceli tiez spominat ale tam s nami neboli tak nemaju naco spominat, ale je zlate ze maju take empaticke citenie. Dnes vecer som unaveny, lebo zajtra rano budem skoro vstavat a pripravovat ranajky pre celu skolu. A preto uz radsej idem hajat. Ospravedlnujem sa vsetkym, ktori tento odkaz jednoducho nepochopili. Dnes to bola cista tuzba nieco napisat. Vypocul som svoju tuzbu....a nieco som napisal.
Krasny den prajem vsetkym.

4 komentáre:

Unknown povedal(a)...

vdaka za tvoje emapaticke citenie... som rad ze si napisal aj ked si myslis ze vlastne si nic nenapisal, no niekedy je menej viac a tebe sa aspon myslienkovo ulavilo...

vi sees....

Anonymný povedal(a)...

a tak dalsi Ludvig. Precital som si a tvoje veci sa citaju tak lahko a ked este viem ao zneje tvoj hlas tak... neni o com:-) ahooooj. Dalibor.

henka povedal(a)...

aj to málo poteší

gabika povedal(a)...

barca ty si taka krasna, stale opeknievas.ako to robis?
uz sa na vas straaaasne tesim.