štvrtok 27. marca 2008

Izraelove meniny

Dnes mal Izrael meniny. Viete o tom? Ak nie ani sa Vam necudujem, lebo a ja som sa to dozvedel az dnes. Prvy krat som to pocul z mojich vlastnych ust ked som Barca vysvetloval preco ideme Izimu kupit hracku do hrackarstva. Pravdu povediac som mal chut kupit nejaku hracku pre seba, pardon pre Izraela. A tak sme vyrazili do Randers, toto male mestecko je od nas vzdialene asi 25km. Tam je jedno obrovske hrackarstvo v ktorom som sa stal na hodinu a pol dietatom. Chodil som a pytal som sa maminy (Barci), ci mozem kupit Izimu toto alebo hento, a potom ci mozem SEBE kupit toto alebo hento. Este ze Barca je dobra mama, ktora nas s Izim nerozmaznava a nedovolila nam kupit vsetko co sa nam pacilo.(mozno to bolo aj kvoli peniazom, ale niesom si isty) Najviac sa mi pacili auta a lietadla na ovladacku, technic lego, pistole, luky, mece a tuningove auticka. Izrael zhabal prvu motorecku co nasiel a jazdil po obchodaku. Neskor nasiel aj bicykle ale na tych mu to este moc neslo. Mamina nas obidvoch nahanala po celom obchodaku. Bola to sranda, pre nas. Nastasie sme nedostali na rite. Ja som urcite nedostal preto lebo by sa potom mamina nemala ako dostat domov, a Izrael asi preto lebo sa pekne usmieva. Mamina Izimu kupila stan, ktory sa rozpadol hned ked sme ho doma postavili.("musime ho ist reklamovat", tak povedala mama (Barca). Neviem co to znamena, ale kvoli tomu musime ist do hrackarstva este raz tak som rad), Izrael si este vybral anglicaky, samozrejme tie najdrahsie "HOT WHEELS" a este mu mamina kupila rybicky. Su to rybicky s magnetom v hube, aby sa dali chytat s udicou, ti skor narodeni si to urcite pametaju lebo take zazraky sa nosili z "RAKUSKA" pripadne z "NEMECKA" z "fusiek". Aj napriek danskej kvalite sa Izraelovi podarilo pokazit motorcek (na rybickach) za neuveritelnych 20 minut. A rybicky sa uz netocia ale aspon sa lahsie chytaju. Izraelovi to ide vynikajuco. Ja som si kupil U-rampu na moje "koliesko" ktore mi chyba. Takze takto sme dnes oslavovali Izraelove meniny. Vsetci sme boli stastni a mamina bola tiez unavena.

5 komentárov:

gabika povedal(a)...

uzasne mam pocit z tvojho opisu ze som tam bola s vami :D
izi -vsetko najlepsie

Anonymný povedal(a)...

kebyze som ucitelka sj tak odomna mas za 1:)))normalne ze sa to dobre cita a este to ma aj vtip:))a petka vedla mna hovori ze ta "obdivuje", lebo jej by sa to pisat nechcelo :)tak tolko..

Anonymný povedal(a)...

ten anonym som ja erika

starkyima povedal(a)...

To boli rodičovské meniny. Teš sa Izrael, ešte ťa len čakujú keď opať prídeš.A aj Ima pôjde s nami, keď pôjdeme do hračkárstva. Čo je horšie, ona už aj teraz tam chodí. A starky aby si strážil peňaženku. Takže MENINY budú, aj keď ich v kalendári nemáš. Ešte, že si sa nenarodil 29. februára, ale až 29. júla. Inak by sme museli často oslavovať aj narodeniny.

henka povedal(a)...

jeeejdanenky!!!! ja som tiež 29. júla :D :D :D tešim tešim :D :D :D