pondelok 28. januára 2008

Janosik a Roman

Desat dovod preco mam rad Janosika:
1, Mal dlhe vlasy, siroke gamase, vesticku a velku pracku na opasku(co znamena ze bol stylovi)
2, Bohatym kradol, lebo chudobnym nebolo co...(pravy demokrat)
3, Mal vsetko na haku....
4, Nemal rad zeleninu, co sa mu koniec koncov stalo osudnym, lebo prave hrach bol ten co ho zradil("...take male zelene na com smykol Janosik...")
5, Mal rad smyklavky(vid film Janosik)
6, Sympatizoval s Indianmi(pouzival tomahawk v predlzenej forme)
7, Nikdy nepovedal nikdy (a keby aj povedal nikto mi to nedokaze)
8, Bol stvoreny na obraz Bozi(ako kazdy jeden z nas)
9, Zeni ho milovali a muzi obdivovali(ako mna)
10,Mal rad Haribo.(ako ja)

Nikdy neviete co Vas spaja kym nezistite co Vas spaja. A tak som venoval niekolko dlhych zimnych sekund studovaniu Janosikovho zivota aby som zistil to co ste si vy precitali.

A NEhlasujte do ankety, aby som vyhral od Barci cokoladku. Lebo sme sa stavili ze ak tam bude menej ako dvadsatpat hlasujucich tak ja vyhram cokoladku.

8 komentárov:

henka povedal(a)...

he! už je to tam :P mal si povedať skorej, ja som prvo hlasovala, potom čitala

Anonymný povedal(a)...

dajte tú čokoládku Izinkovi, ja ti dám inú Romanko

gabika povedal(a)...

mimochodom neviem čo si myslel tými gamašami, ale gamaše sú v skutočnosti návleky na topánky.:D

gabika povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Anonymný povedal(a)...

Zeny je s tvrdym a nie s makkym i:-)

Neviem preco si pisal o Janosikovi. No aj nas pan premier ho asi pred dvoma tydnami spomenul - ze je to velky vzor jeho vlady. A ani nechci vediet co sa potom na Slovensku zacalo diat.:-) Esteze nie si verejna osoba.

Ahoooj te
Dalibor.

Anonymný povedal(a)...

A este... vcera sme boli s darenom dole na pc a mate tam fotku na ploche VaV. Pytam sa ho kde je vilo - daren ukazal.
A ochvilu sam od seba ukazal na teba ze: Roman. Ja mu vravim ty ho poznas? Daren: Ano.

Tak len tak na potesenie.:-)

Anonymný povedal(a)...

tusim ti vsetci tu cokoladku velmi praju ked za dva dni zahlasovalo sest ludi:)))

Roman Barča a Izrael povedal(a)...

Dalibor, ten clanok je podany s preciznostou azijskeho tigra, s profesionalitou africkej vevericky a preto som musel urobit aspon jednu pravopisnu chybu, aby ste vedeli, ze som to napisal ja.