nedeľa 26. augusta 2007

Fotečky















6 komentárov:

helka povedal(a)...

ja strasne vobec neverim ze maly je uz tak velky. koksooo. a ze vas uvidim az za par mesiacov. sak to uz bude pomaly velky jak hawran :)

starkyima povedal(a)...

Je to krasne vidiet vas a radost z ociciek Izraela, ze vas ma pri sebe.

starkyima povedal(a)...

Uz sme si pozreli vsetky fotky... potrebujeme aspon vidiet...chceme dalsie...sme skromni...ked budete mat cas.

gabika povedal(a)...

moji drahi, velmi vas lubime a tesime sa ze ste v pravy cas na spravnom mieste uprostred Bozieho vedenia.
super ze ste urobili tento blog aspon budeme v obraze.

gabika povedal(a)...

mimochodom roman dobre si obstal ked taku uzasnu a pozehnanu zenu ako je barca si dostal zadarmo :D

teta žužu povedal(a)...

to je parada... takto si o vas citat, ked vas uz nevidim. Velmi mi chybate... a vies coho sa bojim najviac? Ze Izrael na mna zabbudne... tak mu prosim ukazujte stale nejaku moju fotku... chapes? :-))) ja vam nejaku poslem, ked nemate zo sebou. Kazde rano (teda dnes po prvykrat) si otvaram tento blog a citam nove spravy, tak aspon nachvilu som s vami... majte sa krasne a vsak viete. mam vas rada...