streda 29. augusta 2007

Easy deň


Dnes som mala tzv. Easy deň, lebo som bola na vyučku len jednu zo štyroch hodín a poobede som mala voľno. Celý deň som teda strávila s Ízikom. Doobeda sme boli na pieskovisku (2 metre od školy) a poobede sme sa spolu hrali v izbe. Izrael si veľmi obľúbil šuflík s hračkami. Rád do neho lezie, vylieza, sedí v ňom, vyhadzuje z neho hračky, hrá sa tam a tiež je. Inač sa v škole učíme o malých skupinkách a je to fakt super, ale o tom potom.

2 komentáre:

teta žužu povedal(a)...

achjo, jak ja by som si dala taky Iiiizi den... Krasny ste tam na fotke:-)

starkyima povedal(a)...

Tak mnozstvo hraciek, v tak krasnej skatulke, to je vsetko tvoje Izrael? A co sa ti z tych hraciek najviac paci? Mas tam aj zvoncek? Alebo ten teraz pocuva maminka a ocko na koniec vyucovacej hodiny. A co farebne pobybujuce sa svetielko? Kde je svetielko? Nas vnucik ty si pre nas takym krasnym svetielkom. Mame ta s Imou velmi radi...